OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky

 
E-shop: U žabáčků
uzabacku.mimishop.cz
Kontaktní údaje provozovatele:
Dana Přibylová
se sídlem Alšova 1309/18, 591 01 Žďár nad Sázavou
IČ: 86884026 / DIČ: CZ7751274784 (nejsme plátci DPH)
Předmět podnikání: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1-3 živnost. zákona
Obory činnosti: Velkoobchod a maloobchod
Telefon: +420 732 208 472

 

Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky uvedeného e-shopu (dále jen „prodávající") upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.uzabacku.mimishop.cz, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu").
  2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
  3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
  4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, kterou lze uzavřít v českém jazyce.
  5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

Uživatelský účet

  1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet"). Kupující může provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
  2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné. 
  3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
  4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
  5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
  6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. třetích osob zajišťujících služby provozování e-shopu.
     

Uzavření kupní smlouvy

  1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
  2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
  3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží, které platí v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
  4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména tyto informace:
    - objednávané zboží, které kupující „vloží“ do elektronického nákupního košíku
    - způsob úhrady kupní ceny zboží a údaje o požadovaném způsobu doručení zboží
    - náklady spojené s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka")
  5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „POTVRDIT REKAPITULACI A DOKONČIT OBJEDNÁVKU". Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího").
  6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství, rozměry a celková hmotnost zboží, výše kupní ceny) upravit předpokládané náklady na dopravu a požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
  7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
  8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

 

Cena zboží a platební podmínky

  1. Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.
  2. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícím způsobem ... bezhotovostně převodem na účet prodávajícího (vedený u společnosti mBank), který je zaslán kupujícímu po potvzení objednávky v podkladech pro platbu.
  3. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  4. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 6 tohoto odstavce obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
  5. V případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
  6. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
  7. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (Uzavření kupní smlouvy čl. 6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
  8. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
  9. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

 

Odstoupení od kupní smlouvy

  1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
  2. Nejedná-li se o případ uvedený v předešlém čl. 1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Kupující může použít vzorový Formulář pro vrácení zbožíhttp://uzabacku.mimishop.cz/files/FORMULÁŘ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.docx 
    Formulář lze zaslat elektronicky na e-mail petici@seznam.cz nebo na adresu prodávajícího společně s vráceným zbožím.
  3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle předešlého čl. 2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do čtrnácti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  4. Prodávající poté vrátí peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  6. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
  7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

 

Přeprava a dodání zboží

  1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
  3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
  5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

 

Doprava

Balíky odesíláme ve stejný, max. následující pracovní den, kdy se platba připíše na náš účet.
V případě soboty, neděle nebo státního svátku se expedice posouvá na nejbližší pracovní den.
Ceny poštovného v ČR dle sazebníku ČESKÉ POŠTY, nově nabízíme i ZÁSILKOVNU - doporučuji. 
Po přijetí Vaší objednávky si vyhrazujeme právo na úpravu poštovného v závislosti na charakteru zboží, celkové hmotnosti a rozměrech zásilky.
Balík si při převzetí od přepravce vždy pečlivě zkontrolujte. V případě poškození zboží během přepravy je nutné ihned sepsat reklamační protokol.
 
  1. ČESKÁ POŠTA DOPORUČENÝ DOPIS (menší zásilky max. tloušťka 5 cm s hodnotou max. 680,- Kč)
    ... poštovné 50 / 55 / 60 / 70,- Kč dle váhy
  2. ČESKÁ POŠTA OBYČEJNÝ DOPIS (drobnější zásilky max. tloušťka 2 cm)
    ... poštovné 30,- Kč (po vzájemné dohodě pošlu v obálce i obyčejně, ale jen na Vaše riziko! )
  3. ČESKÁ POŠTA BALÍK DO BALÍKOVNY (doručí na Vámi vybranou poštu pro vyzvednutí, pobočky s balíkovnou jsou pouze ve městech):
    … poštovné 65,- Kč (u váhy nad 5 kg bude poštovné 110,- Kč)
  4. ČESKÁ POŠTA BALÍK DO RUKY (balíky rozměrově větší nebo cennější s hodnotou nad 680,- Kč, cena dle nejdelší strany krabice): 
    ... do 35 cm vel. S poštovné 120,- Kč 
    ... do 50 cm vel. M poštovné 150,- Kč 
    ... do 100 cm vel. L poštovné 190,- Kč 
    ... do 240 cm vel. XL poštovné 340,- Kč
  5. ZÁSILKOVNA (doručí na Vámi vybrané výdejní místo, kde zásilku uloží pro vyzvednutí) 
    ... poštovné 65,- Kč (stand. zásilky max. 5 kg, nejdelší rozměr jedné strany 70 cm, součet 3 stran max. 120 cm) 
    ... poštovné 125,- Kč (nadměrné zásilky 5-10 kg, nejdelší rozměr jedné strany 120 cm, součet 3 stran max. 150 cm) 
  6. NEJLEVNĚJŠÍ DORUČENÍ NA ADRESU (služba fungující na základě výběru nejvhodnějšího dopravce pro doručení na adresu ve Vašem regionu, kurýr bude vybrán v závislosti na aktuální vytíženosti a kvalitě daných kurýrních společností - Zásilkovna Expresní kurýr, DPD, Česká pošta nebo InTime):
    ... poštovné 100,- Kč (zásilky max. do 5 kg, nejdelší rozměr jedné strany 70 cm, součet tří stran max. 120 cm)
    ... poštovné 125,- Kč (těžší zásilky 5-10 kg, nejdelší rozměr jedné strany 70 cm, součet tří stran max. 120 cm)
  7. OSOBNÍ DORUČENÍ (je možné ve Žďáře nad Sázavou po předchozí domluvě)
    ... zdarma (osobní doručení / převzetí / vyzvednutí není zpoplatňováno)
  8. PŘI OBJEDNÁVCE nad 3.500,- Kč POŠTOVNÉ ZDARMA
    ... platí pro BALÍKY DO BALÍKOVNY nebo ZÁSILKOVNU a platbu předem !  

 

Práva z vadného plnění - reklamace

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
  2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí:
    - nemá vady, má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zbož
    - hodí se k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá
    - odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy
    - je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a vyhovuje požadavkům právních předpisů
  3. Tato ustanovení z čl. 2 se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
  4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
  5. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
  6. Reklamaci uplatňuje kupující oznámením prodávajícímu na e-mail petici@seznam.cz a poté reklamované zboží odešle přepravní společností (nikoliv na dobírku) nebo osobně doručí na adresu: Dana Přibylová, Alšova 1309/18, 591 01 Žďár nad Sázavou. Stejný postup platí i při vrácení zboží do 14 dnů.

 

Vyřízení reklamace

  1. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
    Reklamační formulář ke stažení zde: http://uzabacku.mimishop.cz/files/REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.docx
  2. Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
  3. Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
  4. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od okamžiku uplatnění (oznámení) reklamace. Kupující předá či doručí zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě současně nebo následně po uplatnění reklamace. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
  5. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
  6. Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.
  7. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.
  8. Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.
  9. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

Další práva a povinnosti smluvních stran

  1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
  2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy petici@seznam.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
  4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
  5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  6. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

 

Ochrana osobních údajů

  1. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu umístěného v aktualitách: http://uzabacku.mimishop.cz/aktualita.php?id=32412

 

Ukládání cookies

  1. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat

 

Doručování

  1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.

 

Závěrečná ustanovení

  1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje zahraniční prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
  2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
  3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a je přístupná kupujícím s registrací.
  4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a Reklamační formulář.
  5. Kontaktní údaje prodávajícího:
    - adresa elektronické pošty: petici@seznam.cz / telefon: +420732208472
    - adresa pro doručování (korespondence, zasílání vráceného zboží, reklamace): Dana Přibylová, obchůdek U žabáčků, Alšova 1309/18, 591 01 Žďár nad Sázavou
     

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 29.5.2019

 

FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ: http://uzabacku.mimishop.cz/files/FORMULÁŘ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.docx

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ: http://uzabacku.mimishop.cz/files/REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.docx

 

ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
ČESKÁ POŠTA DOPORUČENÁ ZÁSILKA
... menší balíček do 2 kg s max. tloušťkou 5 cm !!! Pojištěno do hodnoty 680,- Kč !
58,00 Kč ZDARMA
ČESKÁ POŠTA BALÍK DO BALÍKOVNY
... balík do 5 kg. Vyberte si pobočku pošty ve městě, kde si balík vyzvednete.
65,00 Kč ZDARMA
ZÁSILKOVNA
... balík do 5 kg. Vyberte si výdejní místo Zásilkovny, kde si balík vyzvednete.
65,00 Kč ZDARMA
NEJLEVNĚJŠÍ DORUČENÍ NA ADRESU
... balík do 5 kg. Služba fungující na základě výběru nejvhodnějšího dopravce pro doručení na adresu ve Vašem regionu. Kurýr bude vybrán v závislosti na aktuální vytíženosti a kvalitě daných kurýrních společností - Zásilkovna Expresní kurýr, DPD, Česká pošta nebo InTime.
100,00 Kč ZDARMA
OSOBNÍ DORUČENÍ
... osobní předání / vyzvednutí ve Žďáře nad Sázavou po předchozí domluvě (nemáme kamenný obchod, pouze e-shop).
ZDARMA ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
Bankovním převodem
Za zboží zaplatíte předem na náš účet u m-banky. Po přijetí objednávky Vám zašleme podklady pro platbu a jakmile budou peníze připsány na náš účet, zásilku expedujeme (příp. zboží osobně předáme).
BEZ POPLATKU

OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF